Početna NAJNOVIJE AKTUELNO Prejeli ste se? Evo šta (ne) treba da radite

Prejeli ste se? Evo šta (ne) treba da radite

97
DIJELI

Praznična trpeza podrazumijeva gomilu ukusnih i izuzetno kaloričnih jela – od raznog mesa preko sarme, salata s majonezom, do ukusnih torti i kolača. Ako ni vi niste uspijeli da odolite slasnim đakonijama, pratite sljedeće savjete kako biste se bolje osjećali.

Poslije prejedanja izbjegavajte alkohol, masnu i začinjenu hranu, gazirana pića, i hranu s puno šećera. Unosite dovoljno cinka – nekoliko badema, ćuretinu i suhe kajsije.

Takođe, u smanjenju nadutosti može da vam pomogne probiotski jogurt, a prednost dajte tečnosti. Jedite čorbe od povrća, kompot, bareno povrće i salate. Za bolje varenje preporučuje se da popijete espreso kafu, čaj od nane ili matičnjaka.

Ako nemate namjeru da danima osjećate posljedice pretjerivanja s hranom i pićem, držite se sljedećih savjeta:

Klasičan jelovnik učinite zdravijim: umjesto proje sa sirom i suhomesnatih proizvoda, za predjelo napravite samo proju i vitaminsku salatu. U sarmu ne stavljajte suho meso nego pred kraj kuhanja dodajte malo ulja s alevom paprikom ili drugim biljnim začinima.
Jedite meso, ali bez kožice.
Odaberite piće – aperitiv ili čašu alkohola uz obrok – ne jedno i drugo.
Zasladite se parčetom torte ili kolača. Ne isprobavajte sve đakonije.
24sata.rs

DIJELI
NAPOMENA!: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Znamo.ba portala. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Znamo.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Znamo.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.