back to top

Posao u HNŽ/K – Stručni saradnik za informacione sisteme – Centar za informacione tehnologije …

Oslobođenje, 15.05.2025.

Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 – Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) i čl. 8. – 10. Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“ broj 10/25), a na zahtjev Federalnog hidrometeorološkog zavoda, Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje

 

J A V N I    K O N K U R S

za popunu radnog mjesta državnog službenika u 

Federalnom hidrometeorološkom zavodu

 

 

I. RADNA MJESTA

01.Šef Odsjeka – Sektor općih poslova – Odsjek za tehničke poslove i održavanje – 1 (jedan) izvršilac,

02.Stručni savjetnik za ispitivanje fizičko-hemijskih karakteristika zraka – Sektor životne sredine – Odsjek za kvalitet zraka – 1 (jedan) izvršilac,

03.Stručni saradnik za analize hidroloških mjerenja – Sektor hidrologije – Odsjek za hidrološka mjerenja – 1 (jedan) izvršilac,

04.Stručni saradnik za informacione sisteme – Centar za informacione tehnologije – 1 (jedan) izvršilac.

 

Opis poslova:

Za poziciju 01: Šef odsjeka rukovodi odsjekom i u tom pogledu ima ovlaštenja utvrđena u članu 34. ovog Pravilnika (član 34: Šef unutrašnje organizacione jedinice ovlaštenja iz svoje nadležnosti ostvaruje tako što rukovodi tom jedinicom i ovlašten je da vrši slijedeće poslove: da organizira vršenje svih poslova iz nadležnosti organizacione jedinice kojom rukovodi, da raspoređuje poslove na službenike i namještenike i da daje bliže upute o načinu vršenja tih poslova, da osigurava blagovremeno, zakonito i pravilno vršenje svih poslova, da redovno pismeno ili usmeno rukovodioca sektora o stanju vršenja poslova iz svoje nadležnosti, problemima koji postoje u vršenju tih poslova i predlaže mjere za njihovo rješavanje, postupa po nalozima rukovodioca sektora, vrši najsloženije poslove iz nadležnosti organizacione jedinice kojom rukovodi, odgovoran je za korištenje finansijskih, materijalnih i ljudskih potencijala. U rukovođenju odsjekom i stanicom šef odsjeka i šef stanice ovlašćen je: da organizuje, objedinjuje i usmjerava rad svih službenika i namještenika u odsjeku, odnosno stanici, raspoređuje poslove na službenike i namještenike, daje potrebne stručne upute za rad i osigurava zakonito, stručno i blagovremeno obavljanje svih poslova iz nadležnosti unutarnje organizacijske jedinice kojom rukovodi) i neposredno vrši najsloženije poslove iz nadležnosti odsjeka i to: vrši izradu programa, projekata planova i procjena kao i projektnih zadataka u oblasti investivionog i tekućeg održavanja objekata; stara se o investicionom i tekućem održavanju objekata, voznog parka, kruga Zavoda, uređaja i tehničkih sredstava rada i opreme, modernizaciji instrumentalne opreme, njenom baždarenju i nabavci; priprema podatke za tehničke specifikacije kod javnih nabavki radova na investicionom i tekućem održavanju objekata Zavoda; stara se o protivpožarnoj zaštiti i zaštiti na radu; vrši nadzor nad izvršenjem poslova i zadataka i neposredno odgovara za kvalitet i rokove; stara se o radnoj disciplini, punoj i pravilnoj zaposlenosti službenika i namještenika; vodi evidencije o aktivnostima i evidencije o izvršenim poslovima; prati i proučava propise iz djelokruga rada odsjeka i prati stručnu literaturu; vrši i druge poslove po nalogu pomoćnika direktora. Visina pripadajuće osnovne neto plaće: 2.160,00 KM

Za poziciju 02: Vrši najsloženije fizičko-hemijske analize zraka i oborina; izrađuje elaborate, studije, programe, projekte, planove i procjene o sistemskoj kontroli kvaliteta zraka pružajući stručnu pomoć; utvrđuje stanje vezano za kvalitet zraka (imisije) u Federaciji i izrađuje analize; objavljuje stručne istraživačke rezultate i informacije u oblasti ispitivanja kvaliteta zraka; vrši nadzor nad radom stanica za kvalitet zraka; vrši izbor reprezentativnih lokaliteta za postavljanje stanica za kontrolu kvaliteta zraka; nadgleda monitoring kvaliteta zraka, te uspostavlja, razvija, povezuje i održava baze podataka u informacionom sistemu; vodi registar stanica za monitoring kvaliteta zraka; koordinira i vrši terenska fizičko-hemijska ispitivanja zraka; vrši obuku osmatrača i nadzor nad radom stanica; vrši druge poslove koje odredi šef odsjeka. Visina pripadajuće osnovne neto plaće: 1.968,00 KM

Za poziciju 03: Učestvuje u izradi projektnih zadataka za izgradnju i izmještanje stanica; vrši prikupljanje, obradu i analize hidroloških podataka i informacija; vrši pripreme za kritičku kontrolu, dopunu i selekciju prikupljenih podataka; vodi dnevnik i evidencije o terenskim i stručnim radovima Odsjeka; učestvuje u izradi hidroloških izvještaja o aktuelnom stanju vodostaja i proticaja u cilju blagovremenog obavještavanja u slučaju ekstremnih hidroloških situacija; radi sa raznim hidrološkim prognoznim modelima i prati razvoj istih; prati razvoj tehnologije upravljanja hidrološkim podacima u svijetu; vrši i druge poslove koje odredi šef odsjeka. Visina pripadajuće osnovne neto plaće: 1.776,00 KM

Za poziciju 04: Vrši nadzor i obezbjeđuje funkcionalnost svih informacionih sistema, vrši izradu programa za uspostavljanje informacionih sistema, povezuje složene informacione sisteme, njihovo održavanje i nesmetano funkcionisanje; vrši održavanje web stranice, uređivanje i redakciju biltena i publikacija, brošura i drugih stručnih i informativnih materijala i vrši poslove u vezi njihovog izdavanja u saradnji sa drugim sektorima i centrima; prati razvoj softvera i kontrolu softvera na računarima u Zavodu; brine o funkcionalnosti informacionog sistema Zavoda; vrši i druge poslove koje odredi načelnik centra.Visina pripadajuće osnovne neto plaće: 1.776,00 KM

 

II. USLOVI ZA PRIJAVU NA JAVNI KONKURS

Opći uslovi

Kandidati moraju ispunjavati opće uslove iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine:

1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;

2. da je stariji od 18 godina;

3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uslov za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;

4. da je zdravstveno sposoban/a za vršenje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;

5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta osoba nije otpuštena iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;

6. da nije obuhvaćeno odredbom članka IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.

 

Pored općih uslova navedenih u javnom konkursu, kandidati moraju ispunjavati i posebne uslove, i to:

Posebni uslovi:

Pozicija 01:

– VSS-VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa Bolonjskog sistema studiranja (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja – arhitektonski ili građevinski fakultet,

– poznavanje rada na računaru

– najmanje četiri godine radnog staža.

 

Pozicija 02:

– VSS-VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa Bolonjskog sistema studiranja (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja – prirodno-matematički fakultet, odsjek fizika, geografija ili hemija,

– poznavanje rada na računaru

– tri godine radnog staža.

 

Pozicija 03:

– VSS-VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja – građevinski fakultet – hidrotehnički smjer,

– poznavanje rada na računaru

– jedna godina radnog staža.

 

Pozicija 04:

– VSS–VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja – elektrotehnički fakultet, smjer informatika ili prirodno-matematički fakultet,

– jedna godina radnog staža.

 

III. IZBORNI PROCES

Komisija za izbor provjerava i bira kandidate na osnovu profesionalnih sposobnosti procijenjenih putem ispita općeg znanja (IOZ) i stručnog ispita.

 

(1) IOZ ima za cilj utvrditi da li kandidati koji konkurišu na radno mjesto državnog službenika posjeduju dovoljan stepen općeg znanja, što je preduslov za rad u organima državne službe u Federaciji. Kandidati koji su položili stručni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit izuzeti su od polaganja IOZ.

(2) Stručnom ispitu pristupaju sva lica koja kao kandidati konkurišu na radna mjesta državnih službenika i koji su prethodno položila IOZ. Cilj provedbe stručnog ispita je provjera sposobnosti kandidata za rad na konkretnom radnom mjestu putem pisanog i usmenog dijela (intervjua):

Za radna mjesta državnih službenika šefovi osnovnih i unutrašnjih organizacionih jedinica (pozicija 01):

– pisani dio stručnog ispita sastoji se od: testa od 10 pitanja zatvorenog tipa sa opcijskim odgovorima i testa od 5 pitanja otvorenog tipa sa opcijom unosa teksta na računaru ili na papiru.

– Kandidat koji je položio pisani dio stručnog ispita pristupa usmenog dijelu stručnog ispita koji se provodi kroz strukturirani intervju na kojem članovi Komisije vrše procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturirani intervju Komisija vodi po utvrđenoj Listi kompetencija koja čini sastavni dio Instrukcije o provođenju stručnog ispita.

 

Za radna mjesta stručnog savjetnika (pozicija 02) i stručnog saradnika (pozicija 03 i 04):

– pisani dio stručnog ispita polaže se u vidu testa od 10 pitanja zatvorenog tipa sa opcijskim odgovorima.

– Kandidat koji je položio pisani dio stručnog ispita pristupa usmenom dijelu stručnog ispita koji se provodi kroz strukturirani intervju na kojem članovi Komisije vrše procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturirani intervju Komisija vodi po utvrđenoj Listi kompetencija koja čini sastavni dio Instrukcije o provođenju stručnog ispita.

 

IV. PRIJAVA NA JAVNI KONKURS

Prijavu na javni konkurs kandidati mogu podnijeti na jedan od dva načina: online putem web aplikacije „eKonkurs“ ili putem pošte na adresu Agencije, u skladu sa uslovima konkursa.
 

Online prijava i učitavanje dokaza kroz web aplikaciju „eKonkurs“

1. U skladu sa članom 10. st. (1) i (4) Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije BiH prijavu na javni konkurs kandidati podnose putem web aplikacije „eKonkurs“, podnošenjem online prijave, u skladu sa Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs1

2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su učitati kroz korisnički račun/online prijavu dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme na Obrascu uvjerenja2 koji je dostupan na web stranici Agencije.

3. Kandidati za radno mjesto stručnog saradnika, a koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz online prijavu na javni konkurs učitati sljedeću dokumentaciju:

a) fakultetsku diplomu (nostrificirana diploma, ukoliko fakultet nije završen u Bosni i Hercegovini ili je diploma stečena u nekoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 06.04.1992. godine),

 b) dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa,

c) dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe.

 

Prijava putem pošte i dostavljanje dokaza

1a) Kandidatima je omogućena i prijava putem pošte u formi Obrasca prijave3 dostavljanjem na adresu Agencije navedene u tekstu javnog konkursa.

2a) Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja dužni su dostaviti dokaz o radnom stažu u struci nakon sticanja visoke stručne spreme na Obrascu uvjerenja4 koji je dostupan na web stranici Agencije.

3a) Kandidati za radna mjesta stručnog saradnika, a koji obavljaju poslove namještenika u organu državne službe i koji su stekli visoku stručnu spremu, dužni su uz prijavu na javni konkurs dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije):

d) fakultetsku diplomu (nostrificirana diploma, ukoliko fakultet nije završen u Bosni i Hercegovini ili je diploma stečena u nekoj od država nastalih raspadom SFRJ nakon 06.04.1992. godine),

e) dokaz da su zaposleni u organu državne službe kao namještenici i dokaz o pet godina radnog iskustva u organima državne službe nakon položenog stručnog ispita za namještenike, izdati nakon objave javnog konkursa,

f) dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike u organima državne službe.

 

1 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/56  

2 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53

3 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53

4 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53

 

4. Ostali dokazi:

Kandidati koji uspješno polože stručni ispit dužni su u roku od pet dana od dana prijema obavještenja od strane Agencije dostaviti dokaze o ispunjavanju uslova javnog konkursa iz tačke II. ovog konkursa, izuzev dokaza o zdravstvenoj sposobnosti sa napomenom:

 a) Ovjerena fotokopija diplome o završenom visokom obrazovanju na mjestu ovjere nadležnog organa mora sadržavati napomenu da izvornik – diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica. Sve ovjerene fotokopije diploma koje ne budu dostavljene na navedeni način bit će odbačene kao neuredne. b) Agencija može u svakoj fazi konkursne procedure zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uvjeta javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz konkursne procedure.

c) Istovremeno s dostavom dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovi posebnog zakona, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu s propisom na koji se poziva.

d) Kandidati koji imaju položen ispit općeg znanja ili su položili stručni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit, dokaze o položenom ispitu dostavljaju nakon objave rezultata stručnog ispita.

 

V. OBAVJEŠTAVANJE KANDIDATA:

U skladu sa članom 30. Zakona i na osnovu člana 24. Uredbe o uslovima, načinu i programu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita za kandidate za državnu službu u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“ broj 75/24) Agencija objavljuje rezultat javnog konkursa na Oglasnoj ploči (u digitalnom i fizičkom formatu) i pisano informira sve kandidate o rezultatima koje su postigli.

Pristup digitalnom formatu Oglasne ploče omogućen je putem web aplikacije „eKonkurs.“

Obavještenja o terminima polaganja ispita: Agencija obavještava kandidate o datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita putem web aplikacije „eKonkurs“, https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/ i elektronskim putem (e-pošta) u slučaju da je ista sastavni dio prijavnog obrasca kandidata.

Putem e-pošte kandidati se informiraju o svim fazama izbornog postupka.

 

VI. VAŽNE UPUTE KANDIDATIMA

1. Ako kandidat ne pristupi polaganju ispita općeg znanja i/ili stručnog ispita smatrat će se da je odustao od dalje konkursne procedure.

2. Kandidate, koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uvjeta javnog konkursa.

3. Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uvjete javnog konkursa s danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH”, neovisno od toga kada su dokazi dostavljeni. 4. Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa bit će isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.

5. Priprema za ispit: Kandidati mogu koristiti web aplikaciju ILIAS za pripremu ispita na adresi: ilias.adsfbih.gov.ba gdje će pronaći:

– Pristup materijalima – Vodič za polaganje ispita općeg znanja i stručnog ispita.

– Simulaciju ispita – Probni testovi dostupni online.

6. Agencija na upite kandidata odgovara isključivo putem službene e-mail adrese [email protected].

 

VII. PODNOŠENJE PRIJAVE NA JAVNI KONKURS

Podnošenje online prijave putem web aplikacije „eKonkurs“

1. Online prijava dostavljena putem web aplikacije „eKonkurs“ smatra se blagovremenom ako je poslana najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave, koji iznosi 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u “Službenim novinama Federacije BiH”.

2. Prilikom podnošenja online prijave na javni konkurs, prijava dobiva šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljnjem izbornom postupku.

 

Podnošenje prijave putem pošte i adresa:

1. Prijava na javni konkurs podnosi se dostavljanjem uredno popunjenog i potpisanog prijavnog obrasca. Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljnjem izbornom postupku.

2. Prijava dostavljena putem pošte smatra se blagovremenom ako je poslana preporučeno najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave, koji iznosi 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u “Službenim novinama Federacije BiH”.

3. Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave bit će odbačene.

 

Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine

Kolodvorska br. 6

71 000  S a r a j e v o

s naznakom:

“Javni konkurs za popunu radnih mjesta državnih službenika u

Federalnom hidrometeorološkom zavodu,

(s pozivom na broj: 06-30-8-533/25)”

 

Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ/HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.

Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i  na www.szzhnz-k.ba Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.

Mostar, 15.05.2025.

tntportal.ba

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima