U skladu sa potrebama Instituta za populaciju i razvoj IPD produžava trajanje konkursa.
KONKURS
za prijem u radni odnos na određeno vrijeme
- ADMINISTRATIVNI ASISTENT/ICA U ODJELU MENADŽMENTA – pozicija 1, ured u Sarajevu
O INSTITUTU ZA POPULACIJU I RAZVOJ
IPD je posvećen unapređenju i promociji zdravlja i zdravih stilova života građana Bosne i Hercegovine. Sa sjedištem u Sarajevu i uredom u Banja Luci, punopravni je član IPPF European Network, predstavlja Bosnu i Hercegovinu i djeluje u skladu sa evropskim standardima i principima. Učestvuje u razvijanju i integraciji održivih sistemskih rješenja u oblasti zdravlja, obrazovanja i populacijskog razvoja u partnerstvu sa vladinim institucijama na svim nivoima u BIH. IPD strateški razvija i održava nacionalna, regionalna i globalna partnerstva sa predstavnicima civilnog društva i međunarodnih organizacija.
OPIS POSLA
Administrativni asistent/ica ima ključnu ulogu u podršci za efikasno vođenje poslovnih aktivnosti IPD menadžmenta. Sposobnost multitaskinga, dobra komunikacija, organizacione vještine i diskrecija su važan dio traženih kompetencija asistenta/ice .
Njegove ili njene odgovornosti mogu varirati u skladu s vrstom projekata i specifičnih zahtjeva, a obuhvaćaju slijedeće aspekte:
- Organizacija sastanaka i održavanje menadžerskih rasporeda
- Priprema i organizacija dokumenata, prezentacija i izvještaja
- Vođenje evidencije i upravljanje dokumentacijom
- Rješavanje administrativnih izazova i pružanje podrške menadžmentu
Kandidat/kinja treba da ispuni sljedeće uslove:
Iskustvo:
- Srednja stručna sprema (SSS)
- 5 (pet) godina iskustva u obavljanju istih ili sličnih zadataka
- Iskustvo u radu na projektnoj administraciji;
- Iskustvo u planiranju događanja, lokalnih i međunarodnih putovanja i sastanaka.
Sposobnosti:
- Sposobnost efikasnog upravljanja vremenom
- Izuzetne vještine komunikacije, kako usmena tako i pisana
- Odlično usmeno i pisano poznavanje engleskog jezika;
- Sposobnost održavanja profesionalnih odnosa s različitim interesnim grupama
- Razumijevanje poslovnih procesa i sposobnost donošenja informiranih odluka.
- Sposobnost samostalnog prepoznavanja i rješavanja problema.
- Koordinacija s drugim članovima tima kako bi se postigli ciljevi organizacije.
- Proaktivan pristup, strateška orijentiranost i komunikativnost;
- Visok nivo povjerljivosti i etičkog ponašanja.
- Spremnost na samostalan i timski rad
- Izvrsno poznavanje relevantnih IT programa (MS software) i internet aplikacija;
- Spremnost na putovanja i rad na teritoriji Bosne i Hercegovine
- Spremnost na prilagođavanje promjenama i fleksibilnost u radu s različitim zadacima.
Očekivani period trajanja ugovora je 12 mjeseci uz mogućnost produženja, sa obaveznim probnim radom od 6 mjeseci. Početak rada najkasnije 8.januar 2024
Kandidati/kinje koji ispunjavaju gore navedene uslove/kvalifikacije su dužni dostaviti slijedeće:
- Pismo namjere potpisano svojeručno
- Curriculum Vitae
- Dokumente koji dokazuju navode iz CV.
- Kopija lične karte
- Dvije reference
Navedene dokumente, sa naznakom “prijava na konkurs”, je potrebno dostaviti putem maila [email protected] ili lično na adresu Institute for Population and Development, Danijela Ozme 12, Sarajevo, najkasnije do petka 22.12.2023. godine do 13:00 sati.
Kandidati/kinje odabrani/e za intervju će biti obaviješteni o datumu, mjestu i vremenu održavanja.
IPD nije dužan obavijestiti sve kandidate o rezultatima selekcijskog procesa.