back to top

18 godina dm-a u BiH: Uticaj na poslovanje, zaposlenike i zajednicu – Poslovne novine

Kompanija dm drogerie markt u Bosni i Hercegovini je u svojoj 18. godini poslovanja ostvarila kontinuiran i stabilan poslovni rast, potvrđujući vodeću poziciju na drogerijskom tržištu. Na godišnjoj konferenciji za medije u Sarajevu, predstavljeni su rezultati za proteklu poslovnu godinu (1.10.2023 – 30.9.2024), u kojoj je ostvaren promet od 421,2 miliona KM, što predstavlja rast od 22,38% u odnosu na prethodnu godinu.

Rast prometa prati i rast investicija u različitim segmentima poslovanja, kao i širenje prodajne mreže. U protekloj godini, timu kompanije pridružilo se 32 nova zaposlenika, a otvorene su i četiri nove dm prodavnice. Također, ostvaren je rekordan broj kupovina u dm prodavnicama širom BiH i putem online shopa.

Uz povećanje plata za zaposlenike, dodatne benefite i ulaganja u održivi razvoj, kompanija dm je dobila i šest vrijednih priznanja za svoj rad. Planovi za narednu poslovnu godinu uključuju dalja ulaganja u proširenje poslovanja, usluga i održivi razvoj.

Kao dio društveno odgovornih aktivnosti, dm je podržao brojne inicijative za unapređenje zdravlja žena, smanjenje menstrualnog siromaštva i podršku zajednici kroz volonterski rad. Također, u prodaji će se naći autobiografija osnivača dm-a, Götza W. Wernera, kao inspirativna priča o poslovnoj filozofiji koja stavlja čovjeka u središte.

Ulaganja u narednoj poslovnoj godini će biti usmjerena ka proširenju poslovanja, otvaranju novih dm prodavnica, ulaganju u usluge za kupce i održivi razvoj. Kompanija dm ostaje posvećena podršci zajednici i unapređenju zdravlja žena kao ključnim ciljevima svog poslovanja.

Izvor: ( poslovnenovine.ba / Znamo.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima