back to top

Kako dobiti preglede na YouTube? 6 saveta stručnjaka!

Savjeti koji će vam pomoći da dobijete više pregleda na svom YouTube kanalu

Pokretanje YouTube karijere može biti uzbudljivo putovanje koje otvara vrata kreativnosti, neovisnosti i potencijalno financijskoj neovisnosti.

U svijetu u kojem se sadržaj konzumira više nego ikad prije, YouTube pruža platformu za izražavanje, dijeljenje znanja, talenata i strasti s globalnom publikom. Ali kako dobiti preglede na YouTubeu i stvoriti lojalnu zajednicu?

Mnogi iskusni YouTuberi reći će vam da je prvi korak do uspješne YouTube karijere razumijevanje vaše strasti i niše.

Odabir teme koja vas doista zanima ključan je za dugoročni uspjeh koji ćete postići YouTube pregledi. Bilo da se radi o kuhanju, tehnologiji, putovanju, obrazovanju ili bilo kojoj drugoj temi, vaša strast prema toj temi bit će pokretačka snaga koja će privući gledatelje.

Nakon odabira svoje niše, važno je istražiti tržište i shvatiti što vašu ciljnu publiku čini zainteresiranom i angažiranom.

kako dobiti preglede na youtubeu?
Kako dobiti preglede na YouTubeu?

Stvaranje kvalitetnog sadržaja

Stvaranje kvalitetnog sadržaja temelj je svake uspješne YouTube karijere. To uključuje ne samo originalnost i informativnost sadržaja, već i tehničku kvalitetu videa i zvuka.

Ulaganje u dobru opremu za snimanje i uređivanje može znatno poboljšati dojam o vašem kanalu i povećati šanse za privlačenje više pretplatnika.

Osim toga, redovito objavljivanje novog sadržaja pomaže zadržati interes gledatelja i potiče rast kanala.

Promicanje vašeg kanala jednako je važno kao i stvaranje sadržaja. Korištenje društvenih mreža, suradnja s drugim kreatorima i optimizacija vašeg videa za tražilice neki su od načina na koje možete povećati svoju vidljivost.

Razumijevanje SEO (Search Engine Optimization) tehnika i implementacija ključnih riječi u naslove, opise i oznake može uvelike povećati šanse da vaše videozapise vidi šira publika.

No bez obzira na sve, ako nemate zajednicu na ovoj platformi, svi prethodni savjeti padaju u vodu. Morate shvatiti da je zajednica srce YouTube platforme.

Uključivanje gledatelja putem komentara, stvaranje sadržaja na temelju njihovih prijedloga i izgradnja odnosa s publikom pomaže u stvaranju vjerne baze pretplatnika. Transparentnost i autentičnost su ključni; gledatelji cijene kada mogu vidjeti pravu osobu iza kamere.

Izgradnja lojalne zajednice

Izgradnja lojalne zajednice nije samo broj pretplatnika; radi se o stvaranju angažirane publike koja će redovito pratiti, komentirati i dijeliti vaš sadržaj. Za ostvarenje ovog cilja potrebno je pristupiti pažljivo, strpljivo i dosljedno.

U srcu uspješnog YouTube kanala leži autentičan i kvalitetan sadržaj. Važno je identificirati nišu koja vam se sviđa i koja odgovara vašim vještinama i interesima.

Interakcija s publikom ključna je za izgradnju zajednice. Odgovarajte na komentare, postavljajte pitanja i potaknite raspravu među gledateljima.

To pokazuje da cijenite njihovo mišljenje i potiče osjećaj pripadnosti kanalu. Redovito traženje povratnih informacija i ideja za novi sadržaj može dodatno ojačati vezu s vašom publikom.

Osim interakcije unutar samog YouTubea, koristite druge platforme društvenih mreža za promoviranje svog kanala i izgradnju odnosa s gledateljima.

Dijeljenje ekskluzivnog sadržaja, najava novih videozapisa ili organiziranje društvenih događaja na mreži mogu proširiti vašu zajednicu i ojačati veze s publikom.

kako dobiti preglede na youtubeu?
Kako dobiti preglede na YouTubeu?

Kako dobiti preglede na YouTubeu?

Dosljednost u objavljivanju sadržaja jedan je od ključeva zadržavanja i povećanja vaše publike. Razvijte raspored objavljivanja i pridržavajte ga se. Redovitost daje gledateljima razlog da se vrate vašem kanalu i pomaže u održavanju angažmana.

Važno je imati strpljenja i upornosti. Rast na YouTubeu rijetko dolazi preko noći. Zahtijeva vrijeme, trud i stalno učenje i prilagođavanje novim trendovima i promjenama na platformi. Postavljanje realnih ciljeva i slavljenje malih pobjeda može vam pomoći da ostanete motivirani na tom putu.

Započinjanje YouTube karijere je izazovan, ali nagrađivan proces. S pravim pristupom, strašću i predanošću, možete izgraditi kanal koji ne samo da odražava vašu kreativnost i interese, već i nadahnjuje i zabavlja široku publiku diljem svijeta.

U nastavku su najbolji savjeti koji će vam pomoći da dobijete preglede na YouTubeu!

Stvorite privlačne naslovne slike za videozapise

Naslovna slika jedna je od prvih stvari koju korisnik YouTubea vidi. Ako uspijete navesti ljude da obrate pozornost i kliknu na vaš video, broj pregleda će se povećati.

Zato MrBeast, mega-influencer s preko 160 milijuna pretplatnika, navodno troši i do 10.000 dolara na dizajniranje i testiranje prilagođenih sličica.

Formula za atraktivne naslovne fotografije na YouTubeu razlikuje se od niše do niše. Međutim, sljedeći najbolji primjeri iz prakse služe kao odlična polazna točka:

  • Koristite svijetle boje
  • Izazvati emocionalni odgovor
  • Ograničite upotrebu teksta

Uređivanje naslovnih fotografija može se obaviti u aplikacijama poput Canve, koja je najpopularnija, ili ako već imate predznanje Photoshopa.

kako dobiti preglede na youtubeu?
Kako dobiti preglede na YouTubeu?

Napišite privlačne naslove za opise videozapisa

Naslov vašeg YouTube videozapisa nije tu samo da bi ljudi znali o čemu se radi u vašem sadržaju. Slično naslovnim fotografijama, opisi utječu na stopu klikanja (CTR) — postotak ljudi koji vide vaš sadržaj i kliknu kako bi pogledali YouTube videozapis.

Imate do 70 znakova za korištenje pri izradi YouTube naslova.

Evo nekoliko najboljih praksi za pisanje naslova videozapisa koji povećavaju preglede na YouTubeu:

Uključite glavnu ključnu riječ videa. Povećat ćete šanse da YouTubeov algoritam promovira vaš video u rezultatima pretraživanja ljudi koji ga traže.

Koristite emocionalne okidače. Od rješavanja gledateljevog problema do obraćanja na njegovu bolnu točku, emocionalni naslovi dobivaju više klikova od standardnih naslova — osobito ako naslov ima negativnu konotaciju.

Izbjegavajte clickbait. Ako ljudi kliknu na video s obmanjujućim naslovom, izaći će i dobro razmisliti hoće li sljedeći put pogledati vaš sadržaj.

Postavljati pitanja. Upotrijebite umjetnost da nagovijestite nešto uzbudljivo ili provokativno ili postavite pitanje koje vaša publika ne može zanemariti.

YouTube kanal i optimizacija videa

Optimiziranje vašeg YouTube kanala ključni je korak u povećanju vidljivosti vaših videozapisa i privlačenju veće publike.

Proces optimizacije uključuje niz strategija usmjerenih na poboljšanje rangiranja vaših videozapisa u pretraživanju YouTubea i drugim platformama. Evo nekoliko koraka koje možete poduzeti kako biste optimizirali svoj YouTube kanal.

Traži na YouTubeu izbacit će vaš video pomoću pravih ključnih riječi.

Odaberite ciljnu nišu i ključne riječi

Fokusiranje na određenu nišu pomoći će vam da stvorite dosljedan sadržaj koji je privlačan određenoj publici. Upotrijebite alate za istraživanje ključnih riječi kako biste identificirali one relevantne za vašu nišu i uključite ih u naslove, opise i oznake svojih videozapisa.

Optimizirajte naslove i opise videozapisa

Naslovi trebaju biti kratki, jasni i sadržavati ključne riječi. Video opisi pružaju više prostora za uključivanje ključnih riječi i detaljnije objašnjenje sadržaja videa.

Također dodajte pozive na radnju u opise, potičući gledatelje da se pretplate na vaš kanal ili posjete vašu web stranicu.

Neizostavne su i naslovne fotografije o kojima smo ranije govorili.

Koristite oznake

Oznake pomažu YouTubeu da razumije kontekst vaših videozapisa i povećavaju šanse da vaš videozapis bude istaknut kao istaknuti sadržaj. Uključite relevantne ključne riječi, sinonime i srodne pojmove.

Potaknite angažman

YouTube daje prednost videozapisima s visokim angažmanom, uključujući lajkove, komentare i dijeljenja. Potaknite gledatelje na interakciju postavljanjem pitanja i odgovaranjem na komentare.

Koristite popise za reprodukciju

Popisi za reprodukciju pomažu organizirati vaš sadržaj i potiču gledatelje da nastave gledati više vaših videozapisa. To povećava ukupno vrijeme gledanja, što je važan faktor za rangiranje na YouTubeu.

Analizirajte svoj učinak

Koristite YouTube Analytics za praćenje izvedbe svojih videozapisa. Analizirajte stopu zadržavanja gledatelja, izvore prometa, demografiju gledatelja i druge ključne metrike kako biste prilagodili svoje strategije i poboljšali izvedbu kanala.

Optimiziranje vašeg YouTube kanala zahtijeva vrijeme i kontinuirane napore. Redovitim praćenjem trendova, ažuriranjem strategija i interakcijom sa svojom zajednicom možete povećati svoju prisutnost na YouTubeu i privući više pretplatnika i gledatelja.

kako dobiti preglede na youtubeu?
Kako dobiti preglede na YouTubeu?

Promovirajte svoj video na drugim društvenim mrežama

Vaši marketinški napori nisu ograničeni na YouTube publiku. Zapravo, postoji cijeli svemir društvenih mreža na koje možete računati.

Uzmite svoj YouTube sadržaj i promovirajte ga na kanalima na kojima ste aktivni, bilo da se radi o Twitteru, Instagramu ili LinkedInu.

TikTok, platforma na kojoj možete objaviti kratke isječke svog novog videa koji mogu privući nove gledatelje, u posljednje vrijeme izaziva veliku pažnju.

Promocija na društvenim mrežama funkcionira jer se oslanjate na publiku koja vas već poznaje i prati. Za razliku od privlačenja ljudi putem tražilica ili same platforme YouTube, vaša publika već poznaje, voli i vjeruje vašem sadržaju — tri sastojka koja će sigurno biti ključna za povećanje pregleda na YouTubeu.

Preporučujemo čitanje:

nodejs.rs

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima