back to top

Pet stvari koje nikada ne biste smjeli reći šefu

Za održavanje dobrih odnosa sa šefom neophodno je da svaki zaposlenik uloži napor, ali zaposlenici zapravo imaju više uticaja nego što misle kako bi ostvarili tu naklonost od strane svog šefa.

Biznis portal Business Insider je u razgovoru s karijernim trenerima, stručnjacima za rad i samim šefovima identifikovao fraze koje zaposlenici trebaju izbjegavati u komunikaciji s nadređenima.

“To nije moj posao”

Prerika Agarwal, osnivačica i direktorica agencije Inspiration Careers, istakla je da izjava “To nije moj posao” može frustrirati menadžere jer pokazuje nedostatak fleksibilnosti i spremnosti zaposlenika da doprinesu timu.

Alvina Miller, savjetnica u kompaniji Career Success, naglasila je da šefovi cijene zaposlenike koji su spremni da idu korak dalje od svojih zaduženja kada je to potrebno.

Previsoka je granica između obavljanja posla za platu i biti koristan član tima. Stručnjaci savjetuju da zatražite objašnjenje od šefa za dodatne zadatke umjesto da odgovorite pomenutom frazom. Agarwal ističe da bi se trebali fokusirati na načine kako mogu pomoći ili predložiti nekoga ko bi bio bolji za taj posao.

“Tako smo uvijek radili”

Upornost u rutini može biti ugodna, ali zaposlenici koji se opiru promjenama mogu imati težak odnos sa šefom. Stephen Greet, osnivač i direktor kompanije BeamJobs, podsjeća da sve industrije prihvataju promjene radi konkurentnosti, uključujući i promjene u radnom okruženju.

“Menadžeri traže zaposlenike koji su spremni da izazovu ustaljena uvjerenja, prihvate nove ideje i stalno traže načine da unaprijede radne procese”, zaključuje Greet.

Allan Vu, osnivač kompanije Work Remote Now, ukazuje da zaposlenici koji se drže starog načina rada često to rade kao izgovor za neefikasnost.

“Ne znam”

Agarwal ističe da nije problem ako zaposlenici nemaju odgovor na svako pitanje, ali poslije “ne znam” trebaju uslijediti riječi “saznat ću”. Nedostatak inicijative i vještina za rješavanje problema pokazuje odgovor “ne znam”. Stoga je važno tražiti informacije i naučiti novosti, ističe Kraig Kleeman, direktor kompanije The New Workforce.

“Nikada mi to nije rečeno”

Mark Pierce, osnivač kompanije Wyoming Trust, upozorava da je šefovima teško kada zaposlenik kaže da mu nešto nije rečeno.

“Možda nešto zaista nije rečeno zaposleniku, ali ako se to ponavlja, može postati izvor nezadovoljstva za menadžera”, naglašava Pierce.

Ovaj odgovor može sugerirati izbjegavanje odgovornosti. Također, prebacivanjem krivice na drugu osobu zaposlenici gube priliku za učenje i napredovanje.

“Ne mogu”

Kleeman upozorava da bilo koja izjava koja počinje s “ne mogu” može izazvati nezadovoljstvo šefa. Miller ističe da se to odnosi i na zaposlenike koji kažu da ne mogu raditi s određenim kolegom.

“Otvoreno odbijanje saradnje može se smatrati neprofesionalnim i otežavajućim. Bolje je rješavati sukobe”, savjetuje Miller.

Umjesto “ne mogu”, prihvatljivo je predložiti alternative i rješenja šefu, navodi se u Business Insideru.

Objava Pet stvari koje nikada ne biste trebali kazati šefu pojavila se prvi puta na PressMedia.

Izvor: ( pressmediabih.com / Znamo.ba )

DRUGI UPRAVO ČITAJU

Možda vas zanima