back to top

Tekken 8 recenzija: povratak kralja “Iron Fist”!

Sedam gladnih godina nakon sedmog dijela Tekken 7, konačno smo dobili osmi dio: Tekken 8! Je li se čekanje isplatilo?

Tekken 8 za veterane, uključujući i mene, čini se kao da se vraćate na poznato tlo. Tako sam se osjećao nakon što sam proveo oko 30 sati igrajući posljednju epizodu Bandai Namco-ovog brawler-a. Uz sjajnu mješavinu starog i novog, Tekken 8 ima veliki potencijal da privuče kako veterane tako i pridošlice. Kralj “gvozdene pesnice” se vratio! Šta smo dobili u novom Tekken nastavku, šta je novo, a šta staro i da li je tačno da je Bandai Namco odlučio da ubaci mikrotransakcije u ovu igru? Odgovore na ova pitanja saznaćete u recenziji ispod!

Informacije o igrici:

• Datum izlaska: u prodaji
  • Platforme: PC, PS5, Xbox Series X
  • Razvojni tim: Bandai Namco Studios
  • Izdavač: Bandai Namco
  • Konačna ocjena: 9/10

Uprkos nekim nedostacima i činjenici postojanja mikrotransakcija, Tekken 8 više nego uspješno nastavlja tamo gdje je njegov prethodnik stao i na odličan način kombinuje ono što nam se dopalo iz prethodnih serija, sa novitetima, koji se uglavnom odnose na nove načine igranja. .

Jedan od tri veličanstvena

Zahtjevni Street Fighter II, vrlo nasilni Mortal Kombat i pristupačniji Tekken. Tri borbe koje su se rodile u prvoj polovini 90-ih i danas napreduju. Uz nove nastavke Mortal Kombata i Street Fightera, Bandai Namco je objavio i novi dio Tekken-a.

Kada je prvi Tekken izašao davne 1994. godine za “sivi” ili sivi Playstation, malo ko je mogao zamisliti da će igra trajati ovako dugo i dobro na tržištu. Od 1994. do danas, mnogo toga se promijenilo, puno smo dobili i najbolja stvar u cijeloj priči je to što smo malo izgubili, što znači da je Tekken bio samo bolji kako je vrijeme odmicalo. Može se sa sigurnošću reći da je osmi dio najbolji od svih (iako ja i dalje preferiram Tekken Tag Tournament).

tekken 8 recenzija: povratak kralja "iron fist"!

Stari plus novi likovi

Laka dostupnost je nešto što je dugo služilo Tekken seriji. Pogotovo od trećeg dijela serijala, široka i raznolika galerija likova, lakoća izvođenja poteza koja je bila i nastavlja biti vrlo napeta i uzbudljiva, te mješavina ozbiljnih i neozbiljnih tema kojima igra obiluje Tekken 8 šta je to: jedna od najboljih borbi na tržištu danas! Bandai Namco je jednostavno pronašao uspješan koncept, koncept koji je postao još izraženiji u Tekken 8.

Za početak, u igri su 32 lika, uključujući tri potpuno nova, koje možete izabrati od samog početka. Tu su i standardni, odnosno arkadni modovi igre za jednog igrača protiv protivnika kojima upravlja kompjuter ili mogućnost igranja putem interneta, i naravno klasični “player versus player” mod igre.

Pojedinačne utakmice ili duži turniri, izbor je vaš. Šta je sa načinom igre koji se zove Tekken Ball? Sjećate li se moda Tekken Ball, koji je bio prisutan u Tekkenu u trećem nastavku? Definitivno mi je bilo drago što je Bandai Namco odlučio da ponovo implementira ovaj način igre u igricu. Dodajte tome odlične mogućnosti treninga, kao i mnoga podešavanja i teško da ćete naći nešto na što biste se žalili u pogledu postavki igre i svega što smo očekivali od Tekken igre.

Sve izgleda i osjeća se bolje i fluidnije nego prije sedam godina, u Tekken 7

Grafika u Tekken 8 je takva da, pod uslovom da imate dovoljno moćan računar, koristi sve grafičke mogućnosti koje danas mogu da obezbede hardverske komponente računara ili konzole. Stvari izgledaju neuporedivo bolje nego na Tekkenu 7, koji je, da tako kažem, ostario neočekivano ogorčeno. Naravno, ovdje moramo dodati i činjenicu da su Street Fighter 6 i Mortal Kombat 1 nedavno podigli ljestvicu onoga što se očekuje od borbene igre.

Srećom, Tekken 8 se veoma dobro nosi sa konkurencijom kada su u pitanju vizuelni elementi. Ovo se ne odnosi samo na detalje modela likova koji su dobili značajna poboljšanja, već i na činjenicu da sada likovi izgledaju realističnije i življe i da se kreću lakše nego prije. Možda je prošlo predugo otkako sam igrao Tekken 7 i 6, ali Tekken 8 je sasvim druga dimenzija.

Zaista je impresivno uživati ​​u onome što je razvojni tim uspio da uradi u ovoj igrici, kažem pod uslovom da imate dovoljno moćan računar, iako je Playstation 5 takođe prilično dobar u pogledu prikaza grafičkih mogućnosti Tekken 8. Nakon nekoliko sati igrajući, vratio sam “osmicu” sam na “sedmicu” i razlika je neverovatna. Ali to nas ne treba čuditi, jer ipak je prošlo sedam godina, a sedam godina je jako dugo u svijetu tehnologije i video igrica.

tekken-8 recenzija

Borba je agresivnija i realnija nego ikada prije

Ne radi se samo o povratku Rage Arts-a: vrlo moćni udarci i super potezi koje možete koristiti kada zdravlje vašeg lika padne na “kritično”, zahvaljujući čemu, ako znate, možete vrlo brzo okrenuti izglede na svoju stranu i može da pobedi veoma brzo. Ono što dodatno doprinosi intezitetu borbe je takozvani „Metar toplote“. Iako ga možete koristiti jednom po rundi, toplina je uvjet za pojačavanje koji se može produžiti kako zadajete više udaraca, uzrokujući da nanesete više štete svom protivniku čak i u situacijama kada korisnik blokira vaše udarce. Naravno, ovo, uz već postojeće “Rage Arts”, dodaje dubinu i složenost borbi, posebno ako volite da igrate onlajn protiv “živih” protivnika.

Svaki lik ima odgovarajuću tjelesnu masu i udarci su jaki koliko i izgledaju, u velikoj mjeri zahvaljujući tome koliko dobro kamera zumira, pomera i zamrzava kako bi udarce prikazala u najbolnijim slučajevima.

Pošto je “Heat” toliko važna u Tekken 8, vrlo brzo ćete početi da učite i razumete važnost takozvanih “Heat Engagers”. Zahvaljujući njima, dobićete dodatne mogućnosti u smislu osmišljavanja i izvođenja kombinacija pokreta i bacanja. Moram biti iskren i reći da nisam u potpunosti isprobao sve ove kombinacije sa svakim likom, dijelom i zbog toga što je igra prebogata tolikim potezima i kombinacijama, ne samo “Heat” nego i regularnim, ali i zato što sam Nisam Tekken fanatik. Volim da igram svađalice, od ranih dana volim Tekken, ali još uvek ne ulazim u toliko detalja, pogotovo ne sa svakim likom.

Za one koji ne žele da se zamaraju sa komplikovanim suptilnostima i kombinacijama napada, dodata je opcija kontrole pod nazivom “Poseban stil”. To je način igre u kojem možete izvesti čak i najkomplikovanije poteze jednostavnim pritiskom na dugmad, umjesto na standardni način, koji uključuje mnogo kombinacija, ovisno o tome koliko je potez složen. Rekao bih da je ovaj način igre idealan za one koji se smatraju povremenim ili “standardnim” Tekken igračima, dok je za entuzijaste i hardcore igrače koji “žive i dišu” Tekken standardni mod sa “Heat” ipak bolje rješenje.

Stari i novi načini igre učinit će da se kao igrač veteran osjećate kao da ste na poznatom terenu, dok će novopridošlice stvari smatrati inovativnim i zanimljivim.

Međutim, ono što najviše iznenađuje kod Tekken 8 je činjenica da je podjednako prilagođen kako onim igračima koji žele da uživaju u “offline” načinima igre, tako i onima koji žele da “izoštre” svoje veštine na internetu, učestvujući u jedan od načina igre na mreži. Prvi je, naravno, klasični arkadni način rada. To je dobro poznat način igre, gdje igrač mora pobijediti u nekoliko bitaka kako bi pokrenuo kratku sekvencu završetka za svaki lik.

Može se raspravljati o tome koliko je arkadni mod poželjan ili koliko je dobra ili loša priča Tekken 8, ali dozvolite mi da vam postavim jedno pitanje: da li želite da igrate Tekken 8 za priču ili zato što se radi o borbi? Lično mislim da Tekken nikada nije imao sjajnu priču ili da je igra posebna zbog toga, ali ne mora biti. Ne igramo survival-horor ili RPG.

Jedan od načina igre koji vam je također dostupan je način igre poznat kao “Arcade Quest”. Ovdje igrač, u obliku prilagođenog avatara, mora juriti kroz arkade, pobjeđivati ​​druge igrače, podizati nivo i otključati novu odjeću. Ništa zastrašujuće ili pretjerano, ali je i dalje zabavna sporedna aktivnost koja također dobro objašnjava kontrole i mehaniku igre.

“Arcade Quest” takođe vodi do “Super Ghost Battle”, režima igre u kojem se možete suočiti sa kompjuterizovanim klonovima svog avatara kao i sa drugim igračima.

Jedan od definitivno najboljih modova igre, za sve igrače koji preferiraju modove igre za jednog igrača, je način igre pod nazivom “The Dark Awakens”. To je u suštini kampanja za jednog igrača, koja uredno isprepliće vrhunski prikazane filmske sekvence sa borbom između većine boraca u velikoj galeriji likova.

Mikrotransakcije?

Da, nažalost igra sadrži mikrotransakcije. Ali ono što je dobro i što se može reći u odbranu Bandai-Namco programera je da igrač može, ako želi, kupiti različite kozmetičke artikle za svoj lik. To znači da mikrotransakcije, iako prisutne i stoga neželjene, nisu invazivne kao u nekim drugim igrama; Ovdje čak i ne mislim na pucače, već na svađalice (da, Mortal Kombat 1, govorim o vama i vašim kupovinama napada “Fatality”).

Završna reč

Tekken se vratio i usuđujem se reći, bolji nego ikad! Igra, po mom mišljenju, ima sve što je potrebno svađaču da osvoji tržište. Solidan broj modova igre, vrlo dobar “roster” likova, online i offline opcije igranja plus grafika koja je jednostavno nevjerovatna, sve to dovodi do toga da Tekken 8 je, po mom mišljenju, najbolja borbena igra na tržištu danas!

Napisao: Ivan Hečimović

Članak Recenzija Tekken 8: povratak kralja “Iron Fist”! prvi put se pojavio na PC CHIP-u.
pcchip.hr